photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

کمک 17 میلیارد و635 میلیون ریالی خیرین مدرسه‌ساز در جشنواره بیست ویکم شهرستان چرداول

اسفند 23, 1397 Hit: 731
کمک 17 میلیارد و635 میلیون ریالی خیرین مدرسه‌ساز در جشنواره بیست ویکم شهرستان چرداول

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ، بیست ویکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز چرداول با حضور مسئولین استانی و محلی، جمع کثیری از خیرین و فرهنگیان روزسه شنبه بیست ویکم اسفند ماه سال یک هزار وسیصد ونود وهفت در مجتمع بزرگ نشمیل شهر سرابله با حضور هنرمندان صدا وسیمای مرکز استان ایلام برگزار شد.

حیدری مدیر کل نوسازی مدارس با تقدیر ازحاضرین و خیرین مدرسه ساز وعوامل برگزاری این جشنواره بر لزوم کمک خیرین در مدرسه سازی تاکید کرد وبه نقش خیرین مدرسه ساز در کشور اشاره کرد.

حیدری مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام اضافه کرد، یکی از تفاوتهای جشنواره خیرین امسال با سنوات گذشته در برگزاری جشنواره های خیرین درون مدرسه ای بود که مورد استقبال مدیران و اولیای دانش آموزان قرار گرفت که قطعا این موضوع زمینه ساز فرهنگ سازی هر چه بیشتر است.

وی به گزارش عملکرد نوسازی مدارس در شهرستان پرداخت و اعلام کرد در روزهای آینده ساخت مدرسه آسمان آباد نیز شروع خواهد شد همچنین با یادآوری افتتاح پروژه عظیم استخر دانش آموزی این شهرستان به پروژه های عمرانی در حال ساخت شهرستان اشاره کرد وعنوان کرد امسال نیز با تمام توان در خدمت مردم این شهرستان هستیم .

زمانی مدیر آموزش وپرورش شهرستان چرداولنیز سخنران دیگر این جشنواره بود که در بیست ویکمین جشنواره خیرین مدرسه سازشهرستان ضمن خیر مقدم به مسئولین، فرهنگیان ودانش آموزان ، خیرین و مدعوین با اشاره به تعهدات خیرین مدرسه ساز شهرستان در سال گذشته از تحقق حداکثری تعهدات خیرین در سال گذشته خبر داد و واعلام کرد به کمک اداره نوسازی مدارس و همین خیرین چندین مدرسه در سال گذشته افتتاح وتا مهر امسال چندین مدرسه دیگر افتتاح می شود.

زمانی در ادامه به نقش آفرینی فرهنگیان دلسوز در شهرستان در مدرسه سازی اشاره کرد و اعلام کرد که امروز فرهنگیان در درمان، وکمک مالی به دانش آموزان بی بضاعت و بی‌سرپرست سنگ تمام گذاشته اند واین امر قابل تقدیر است.

حجت الاسلام امرایی امام جمعه شهرستان نیز به اهمیت موضوع خیرین در منظر قران کریم واحادیث اشاره کرد.همچنین ایشان اهمیت نقش خیرین در اعتلای سطح سواد وتقویت فرهنگ دانش آموزان را مهم عنوان کرد

امام جمعه شهرستان گفت "خیرین خوشا بحالتان که به مقام یقین رسیده اید چون دل کندن از مال وثروت سخت است و در روز یوم الحسرت خود را سرزنش نمیکنید"

در ادامه دکتر یگانه، فرماندار شهرستان نیر با قدردانی از زحمات بی‌شائبه خیرین مدرسه ساز شهرستان کارنامه مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان را بسیار درخشان دانست وابراز امیدواری کرد که با این روند صعودی جذب خیرین انشالله خیلی از مشکلات فضاهای آموزشی مرتفع خواهد شد .

یگانه به اختصاص اعتباردوسال گذشته فرمانداری به آموزش وپرورش اشاره کرد وعنوان کرد این مبلغ ده میلیارد وهفتصد میلیون تومان بوده که نسبت به سنوات گذشته افزایش چند صد درصدی داشته وانشالله امسال نیزبا نگاه ویژه ای اعتبار لازم به آموزش وپرورش اختصاص خواهد یافت .

دکتر یگانه همکاری با آموزش وپرورش را برای تمامی دستگاه ها وبخشداران ودهیاران  ضروری اعلام کرد و اعلام کرد روند همکاری با این نهاد باید در اولویت امور قرار گیرد تا مشکلی بر سر راه پیشرفت آینده سازان این شهرستان قرار نگیرد.

اله وردی معاون آموزشی اداره کل آموزش وپرورش استان نیز با بیان اینکه حضور در بین این خیرین را سعادت می دانم بر اهمیت خیرین در مدرسه سازی وکیفیت بخشی به مسائل تربیتی وآموزشی پرداخت ایشان استقبال از این جشنواره را کم نظیر عنوان کرد.

 

قابل ذکر است که این جشنواره با استقبال زیاد وبرنامه های شاد و مهیچ برگزار گردید ودر پایان گلریزان این جشنواره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان یک مدرسه یک کلاسه در روستای هلت چالاب زرد ،اهداء 5941 مترمربع زمین شهری و 1500 متر مربع زمین روستایی، تفاهم نامه تعمیر وتجهیز هنرستانها ومدارس توسط اداره کل فنی وحرفه ای استان وشهرستان که این تعهدات ارزشی بالغ بر هفده میلیارد ودویست وبیست میلیون ریال(17220000000( و همچنین مبلغ چهارصدپانزده میلیونوچهارصد هزار ریال (415000000)کمک نقدی از سوی خیرین و فرهنگیان شهرستان برای امر مدرسه سازی اهداء گردید.

خواندن 731 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394