حوزه مدیر کلمدیر کل :آقای جلال حمره  | 
|
معاونت اجرایی-
 | 
معاونت توسعه و مدیریت پشتیبانیآقای ولی اله پناهی | 
حراستآقای امیر دوستی
 | 
روابط عمومی آقای قدرت ملکی 
 | 
فناوری اطلاعاتآقای یداله کرمی | 
رئیس اداره مشارکت های مردمیآقای صارم پیرانی | 
رئیس اداره فنیآقای امیر دوستی | 
اعتباراتآقای یداله کرمی | 
امور قراردادهاخانم پریسا روشنی | 
 دفتر مدیر کل آقای محسن حیدری  | 
حوزه معاونت اجرایی | 
|
سرنظارت ابنیه1آقای رستم خانی | 
شناسنامه فنیآقای بهرام گراوند
 | 
سر نظارت ابنیه2آقای احسان شهری | 
نظارت تاسیسات-بیرانی-اکرمی زاده-محبی | 
کمیته پیمان و رسیدگیآقای امیر دوستی | 
نظارت ابنیهآقایان چگنی-جوادیان- صیدی بور-دارایی-محمدکریمی | 
حوزه معاونت توسعه و مدیریت پشتیبانی | 
|
امور اداریاقای رضا فداکار
 | 
رئیس اداره مالیآقای محمد نقی رشیدی فرد-اسدی -عزیز نیا | 
انبار-تجهیزاتآقای محمد میرحسنی | 
کارپردازی-بایگان فنیآقای محمد میری | 
دبیرخانهخانم علی نظری
 | 
بایگانی مالیآقای حجت اله حیدنژاد
 | 
نقلیهآقای محمد علی جمشیدی | 
خدماتآقایان علی محمد بازیار-عباس شکری | 
دبیرخانه ذیحسابیآقای حجت اله حیدری نژاد | 
تلفن خانهآقای حجت اله حیدری نژاد | 
حوزه اداره فنی (مهندس امیر دوستی ) | 
|
متره و برآوردآقای روح اله فاطمی کیا | 
نقشه برداریآقای پیمان صفری بور | 
طراحی معماریآقایان سجاد یوسفی -سجاد بسطامی | 
طراحی برق و تاسیساتخانم سالاری مقدم | 
سازهآقای بهرام گراوند | 
استحکام مدارس غیر انتفاعیآقای  بهرام گراوند
 | 
محاسبات سازهآقای روح اله فاطمی کیا | 
آرشیو نقشهپوریا ناصریان | 
شرح وظایف
--------------------------------------------------------------------------
+ حوزه مدیر کل
+ معاونت توسعه و پشتیبانی
+ حوزه فنی
+معاونت اجرایی
--------------------------------------------------------------------------
+ حوزه مدیر کل
—————————————————————————————————————————————————
واحد فناوری اطلاعات :
- 
 -نگهداری و توسعه شبکه ارتباطی ، حفظ امنیت شبکه و مدیریت منابع اطلاعات
 
- 
 -سازماندهی و تسهیل جریان اطلاعات در سازمان
 
- 
 -خرید خدمات و پشتیبانی امور مربوط به نگهداری شبکه ، سرورها و اینترنت
 
- 
 -واگذار امور پشتیبانی اجرائی نرم افزارها به حوزه های ذیربط
 
- 
 -تدوین راه حلها و رویکرد مناسب نسبت به معماری اطلاعات سازمان
 
- 
 -راه اندازی و توسعه سیستمهای جامع مدیریتی
 
واحد رسیدگی پیمان :
- 
 -بررسی قیمتهای مورد نیاز و تهیه آنالیز بهاء اقلام بدون قیمت در فهارس بهای سازمان برنامه و بودجه
 
- 
 -کنترل اسناد و مدارک لازم جهت بررسی و تصویب و کنترل و اعمال قیمتهای جدید مورد نیاز پیمان و یا قیمتهای پیشنهادی از جانب پیمانکاران با هماهنگی واحد قراردادها و طبق نظر مافوق
 
- 
 -بررسی و کنترل موردی صورت وضعیتهای قطعی پروژه های اجرایی
 
- 
 -کنترل و اعلام نظر در ارتباط با شرایط خصوصی پیمان
 
کارشناس حراست:
- 
 -حفظ و صیانت از ارزشهای والای نظام مقدس اسلامی در محیط اداری
 
- 
 -اجرای مفاد آئین نامه ها ، مقررات ، بخشنامه ها ، توصیه های حراستی و دستورالعملهای حفاظتی صادره از اداره مرکزی
 
- 
 -نظارت بر روند عملکرد واحد اجرایی و بررسی وضع حراستی آن و تهیه گزارشات لازم
 
- 
 -نظارت و کنترل بر نحوه عملکرد نگهبانی اداره و نحوه اجرای دستورالعملهای حفاظتی
 
- 
 -کنترل موارد حفاظتی اماکن و تأسیسات اداره کل
 
- 
 -اظهارنظر نهایی پیرامون صلاحیت یا عدم صلاحیت کارکنان برای انتصاب به پستهای حساس
 
- 
 -حصول اطمینان از رعایت اصول حفاظتی در امور مکاتباتی و مخابراتی و ارائه گزارش لازم
 
امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات :
- 
 -تعقیب دعاوی سازمان و ادارت کل نوسازی استانها در مراجع قضایی با نظر رئیس اداره
 
- 
 -پاسخگویی به استعلامات مربوط به دعاوی و امور حقوقی سازمان
 
- 
 -پیگیری وصول مطالبات و خسارات ناشی از عدم ایفای تعهد متعهدین به سازمان یا واحدهای استانی
 
- 
 -اقدام در خصوص دعاوی مطروحه له یا علیه سازمان متبوع در امور قراردادها و تعهدات در دیوان عدالت اداری یا سایر مراجع قضایی با نظر رئیس اداره
 
- 
 -تهیه و تنظیم متن قراردادها و آئین نامه ها و متن اسناد از حیث موازین حقوقی
 
- 
 -پیگیری و اقدام مؤثر کلیه امور ثبتی و املاک سازمان
 
کارشناس برنامه ریزی فضاهای آموزشی :
- 
 -برنامه ریزی استقرار فضاهای آموزشی در سطح استان
 
- 
 -حضور در جلسات کمیته فنی کمیسیون ماده 5 شهر اصفهان
 
- 
 -اجرا و مدیریت سامانه GIS اداره کل
 
- 
 -همکاری با سایر ارگان ها و مهندسین مشاور در زمینه طرح های آموزشی
 
- 
 -بازدید از زمین های دارای کاربری آموزشی مورد استعلام و ارائه گزارش فنی به سازمان آموزش و پرورش استان
 
- 
 -پیگیری مکاتبات ارجاع شده در زمینه امور املاک و هماهنگی با دفتر فنی اداره کل در صورت نیاز
 
+ معاونت توسعه و پشتیبانی
—————————————————————————————————————————————————
کليه خدمات پشتيباني اداري و مالي در جهت تسريع روند اجرائي پروژه ها بر عهده اين حوزه ميباشد . حوزه معاون اداري مالي شامل : امور مالي، امور اداري، رايانه، کارپردازي، نقليه
امور مالی :
- کلیه مراحل مربوط به گردش مالی پروژه ها به منظور بهره برداری هر چه بهتر در این واحد تنظیم و اجراء می گردد.
ا مور اداری :
- 
به کارگیری نیروی انسانی مورد نیاز برای اجرای طرحها و امور مربوط به صدور احکام و انعقاد قرارداد با نیروهای جدید و امور پرسنلی بر عهده این واحد است
 
- 
تحریر کلیه نامه ها ، گزارشات ،احکام استخدامی کارکنان ، مأموریتها، دستورکار ناظرین ، صورتجلسات موافقت نامه ها ، مقالات ، جداول و فرمهای ارجاعی طبق دستورالعمل و استانداردهای تعیین شده
 
- 
تحویل نامه ها ، سوابق مکاتبات و اسناد به بایگانی
 
- 
نظارت بر ثبت جریان ارجاع نامه ها در دفاتر ذیربط و کنترل نامه های صادره و الحاق هرنوع مدرک مورد نیاز آن
 
- 
ثبت و اندیکس نامه ها با ذکر موضوع و مشخصات نامه ها ، کنترل ضمائم و پیوست نامه های وارده و صادره
 
- 
انجام امور مربوط به توزیع و ارسال نامه ها ، اسناد و محموله از طریق پست
 
- 
صدور برگه های مرخصی و مأموریت کارکنان و ثبت آن
 
کارپردازی :
- پشتیبانی کلیه بخشها و واحدهای اداره کل در زمینه ملزومات و لوازم مورد نیاز بر عهده این واحد است.
نقلیه :
- ارائه سرویس ایاب و ذهاب پرسنل در جهت اجرای هر چه بهتر طرحها و برنامه ها بر عهده این واحد است.
+ حوزه فنی
—————————————————————————————————————————————————
واحد نقشه برداری
- بررسی و برداشت موقعیت زمین های معرفی شده جهت احداث فضاهای مورد نیاز آموزش و پرورش و تعیین حجم عملیات خاکی توسط این واحد انجام می گردد .
 
آزمایشگاه خاک و بتن
- بررسی مطالعات مکانیک خاک و ژئوتکنیک و همچنین کنترل و سنجش مقاومت بتن و مواد مصرفی مورد استفاده در پروژه ها و تعیین درصد تراکم آسفالت ، خاک و دیگر مصالح توسط این واحد انجام می گردد .
 
دفاتر فنی معماری و محاسبات و برق و تأسیسات
- تهیه و ترسیم نقشه ها معماری ، محاسبات و تأسیسات ( مکانیکی و برقی ) پروژه ها اعم از آموزشی ، پرورشی ، ورزشی ، خوابگاهی ، اداری و ... در این واحدها انجام می گردد . نظارت معماری برخی پروژه ها نیز از وظایف دفتر فنی معماری می باشد .
 
واحد برآورد
- تهیه ریزمتره و برآورد مالی اولیه پروژه های نیازمند عقد قرارداد
 - تهیه مشخصات فنی خصوصی و جداول ساختار شکست پروژه های نیازمند عقد قرارداد
 - گروه بندی و زیرگروه بندی پروژه های منعقده در سیستم مدیریت پروژه سازمان (PMS)
 
واحد مقاوم سازی
- مدیریت و پیگیری در زمینه مطالعات مقاوم سازی مدارس
 - پیگیری پیشرفت فیزیکی مطالعات مقاوم سازی و ارتباط با مشاورین
 - سرنظارت پروزه های مقاوم سازی در حال اجرا
 
واحد بررسی استحکام مدارس خطر آفرین و مدیریت بحران
- بازدید از مدارس موجود که به هر دلیلی دچار آسیب های سازه ای شده باشد .
 - ارایه دستور کار جهت اصلاح یا تخلیه مدارس خطر آفرین
 
امور مدارس غیر دولتی و آموزشگاههای علمی آزاد
- بازدید از ساختمانهای معرفی شده توسط مؤسسین این دسته از واحدها به منظور تأیید استحکام ظاهری و تعیین ظرفیت آنها بر اساس دستورالعملهای ابلاغ شده در این واحد انجام می گردد .
 
+معاونت اجرایی
معاون اجرایی :
- 
 -پیگیری امر تهیه مصالح مورد نیاز پروژه های عمرانی
 
- 
 -تشکیل جلسات کمیسیونهای تحویل موقت و قطعی پیمانکاران و ابلاغ نظریه واحد امور قراردادهاو انتخاب نماینده کارفرما جهت حضور در کمیسیونهای مذکور و اخذ و بررسی نظرات سرناظرین پروژه ها
 
- 
 -در ارتباط با تمدید یا خاتمه پیمان و خلع ید پیمانکاران
 
- 
 -اخذ گزارش ماهانه از عملکرد طرحهای عمرانی در دست اجرا شامل پیشرفت فیزیکی جذب اعتبار کیفیت اجرا جهت ارائه به مافوق و سایر دستگاههای مرتبط
 
- 
 -کنترل روند اجرایی پروژه های در دست اجرا آموزش و پرورش (امانی ) و تائید نهایی اسناد تنظیمی آنها
 
- 
 -پیشنهاد تشکیل دوره های آموزشی برای کارکنان بمنظور ارتقاء دانش و مهارتهای شغلی به مافوق
 
- 
 -پیگیری مرمت مدارس آسیب دیده از حوادث قهریه و اجرای م<ثر و بموقع پروژه های بازسازی و بهسازی با هماهنگی سازمان متبوع و نهادهای ذیربط استانی
 
ناظرین ابنیه :
- 
 -تنظیم صورتجلسه تحویل زمین و پروژه جدیدالاحداث ، تهیه کروکی ، اعلام تاریخ شروع عملیات اجرایی توسط پیمانکار
 
- 
 -شناسایی مصالح ساختمانی مرغوب و معرفی مناسبترین آنا (بادوام ، باصرفه ،...)و ارائه گزارش در خصوص کمیت و کیفیت مصالح مصرفی در پروژه هابدستگاه ذیربط
 
- 
 -کنترل و بررسی پیمانکاران بمنظور انطباق فعالیت آنان با ضوابط و مشخصات فنی ابلاغی و رعایت برنامه زمان بندی عملیات اجرایی و توجیه انجام فعالیتهایی که همزمان میتواند صورت پذیرد و پیگیری ابلاغ اخطاریه ها
 
- 
 -نظارت مؤثر بر پروژه ها و اجرای صحیح عملیات ساختمانی و رعایت نقشه های اجرایی و مشخصات فنی و دریافت دستور کار لازم از واحد فنی جهت تغییرات لازم در نقشه های اجرایی
 
- 
 -بازدید مستمر از پروژه های عمرانی در دست اجرا و ابلاغ دستور کارها
 
- 
 -حضور در کارگاه و کنترل مراحلی که در حین اجرای عملیات پوشانده می شود و تنظیم صورتجلسات مربوط با نظارت و یا اطلاع کارشناس مسئول پیمان و رسیدگی
 
- 
 -بررسی متره صورت وضعیت های کارکرد موقت ، تعدیل ، مابه التفاوت پیمانکاران و تائید آنها براساس دستور العملهای لازم الاجرا
 
- 
 -تکمیل جداول گزارش پیشرفت فیزیکی – ریالی پروژه ها بصورت منظم و دوره ای به مافوق
 
- 
 -شرکت در جلسات ویژه تحویل موقت و قطعی پروژه ها و رسیدی به امور آنها پس از تحویل موقت بمدت مقرر و اعلام به رفع نواقص به پیمانکار
 
ناظرین برق و تأسیسات:
- 
 -برنامه ریزی و زمان بندی اجرای پروژه های تأسیساتی با هماهنگی کارشناس ابنیه
 
- 
 -آگاهی لازم ب هروند قیمتها و بهای کالاها و خدمات مورد نیاز پروژه های تأسیسات جهت اعمال آنها در برآوردهای ریالی و انطباق قیمتهای پیشنهادی پیمانکار و ارائه گزارش بمافوق
 
- 
 -نظارت بر پروژه های تأسیساتی و ارائه گزارش از پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی و اعلام تغییرات و اصلاحات مورد نیاز و قابل اجرا بمنظور اخذ مجوز اعمال آنها
 
- 
 -ابلاغ دستورکارهای لازم به تناسب نوع پروژه تأسیسات و تنظیم صورتجلسات در هر مقطع از کارهای اجرایی انجام یافته با تائید پیمانکار و کارشناس ساختمان پروژه
 
- 
 -کنترل صورت وضعیت های موقت و قطعی ، تعدیل ، مابه التفاوت پروزه های تأسیساتی ارائه شده توسط پیمانکاران براساس بخشنامه های لازم الاجرا و هماهنگی با واحد پیمان و رسیدگی
 
- 
 -نظارت و پیگیری امور مربوط به تأسیسات (الکتریکی و مکانیکی) پروزهه ای ملی و اظهار نظر نسبت به عملکرد مشاوران و ارائه گزارش با نظر مافوق
 
- 
 -کنترل و انجام آزمایش لازم در پایان هر مرحله از عملیات اجرایی و ارائه گزارش بمافوق
 
- 
 -کنترل امور مربوط به پروژه های تأسیساتی پس از تحویل موقت بمدت مقرر و اعلام به رفع نواقص احتمالی به پیمانکار
 
- 
 -پیگیری امور مربوط به تأمین ( اشتراک ، انشعاب )آب ، برق ، گاز ، تلفن ، فاضلاب پروژه ها
 
نکته آموزشی
یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.
			
