photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

جلسه بیست ویکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در دفتر استاندار ایلام

اسفند 20, 1397 Hit: 728
جلسه بیست ویکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در دفتر استاندار ایلام

مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام درگزارشی با حضور استاندار ایلام اولویت کاری رااتمام  پروژه‌های نیمه تمام با مشارکت خیّرین خبر داد و گفت:  درصدد این هستیم که انشالله مشکلات مربوط به پروژه‌های نیمه تمام با کمک خیّرین ومساعدت استاندار مرتفع  و این پروژه ها هر چه سریعتر به بهره برداری برسند. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ، حیدری در این نشست در گزارشی از افزایش 3/5 برابری ردیف اعتبارات ملی نوسازی مدارس خبر داد و گفت  در سالجاری از تعداد 88 پروژه نیمه تمام تعداد 41 پروژه را در هفته دولت و دهه مبارک فجر به بهره برداری رسیدند ورویکرد این اداره کل در سال آینده اتمام 47 پروژه نیمه تمام دیگر است که امیدواریم با مساعدتهای استاندار ایلام و اعتبارات ملی و کمکهای خیرین مدرسه ساز این مهم نیز به سرانجام برسد.

استاندار ایلام گفت  فعالیت‌هایی که در سال‌های اخیر و سال جاری انجام شد، شاهد رضایت‌مندی بیش‌تر خیّرین در زمینه توجه، تکریم و احداث فضاهای آموزشی بودیم.

سلیمانی دشتکی  به پروژه‌های خیّرین مدرسه‌ساز در استان اشاره کرد و مشارکت خیران مدرسه ساز وبنیاد برکت  در استان را قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد:  کاهش تعداد پروژه‌های نیمه تمام با حضور خیّرین گرانقدر واعتبارات استانی و ملی در سالجاری گام مهمی بود که امید است در سال آینده تعداد فضاهای آموزشی نیمه تمام به حداقل برسد.

لازم به توضیح است این نشست که با حضور استاندار و معاونین و مدیران کل استانی و نوسازی مدارس و آموزش وپرورش و اعضای مجمع خیرین استان و شورای بانوان خیرین مدرسه ساز استان  وبا حضور صدا وسیما در محل دفتر استاندار برگزار شد هر کدام از اعضا به نقطه نظراتی در رابطه با برگزاری هرچه باشکوهتر بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز اشاره داشتند.

خواندن 728 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394