photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

تقدیر دکتر رخشانی‌مهر در جلسه شورای اداری استان : ایلام درجذب خیرین و حذف مدارس خشتی و گلی، موفق عمل کرده است

اسفند 07, 1397 Hit: 742
تقدیر دکتر رخشانی‌مهر در جلسه شورای اداری استان :  ایلام درجذب خیرین و حذف مدارس خشتی و گلی، موفق عمل کرده است
معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: توسعه فضاهای آموزشی ایمن، استاندارد و با امکانات کامل در مناطق محروم در اولویت است.
توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم در اولویت است/ ایلام در حذف مدارس خشتی و گلی، موفق عمل کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر در جلسه مشترک شورای اداری استان ایلام و شورای توسعه پایدار استان های غرب و شرق با محوریت آموزش و پرورش مناطق مرزی گفت: استان ایلام در 8 سال دفاع مقدس با پایداری و مقاومت و با حضور در صحنه، دٍین خود را نسبت به ملت و کشور خود ادا کردند و امروز وقت آن رسیده که برای توسعه و ایجاد زیرساخت‌های مختلف از جمله زیرساخت‌های آموزشی به آن توجه ویژه ای شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تأکید بر اولویت داشتن تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی در سراسر کشور افزود: برای توسعه فضاهای آموزشی ایمن، استاندارد و با امکانات کامل در مناطق محروم باید اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: رفع کمبودهای آموزشی، تکمیل پروژه‌های ورزشی، رفع مشکل سیستم گرمایشی مدارس و تجهیزات آموزشی در سال آینده نیز ازجمله اقداماتی است که برای تقویت نظام تعلیم و تربیت در استان انجام خواهد شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین از اقدامات صورت گرفته در اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام از جمله جذب مشارکت ۲۰۰ میلیارد ریالی خیّرین مدرسه‌ساز در سال ۹۷ و ایزوگام و آسفالت محوطه مدارس و تخریب، بازسازی و استاندارد‌سازی سیستم های گرمایشی و در دست احداث بودن ۸۸ پروژه آموزشی درسال ۹۷ برای رفع کمبود فضای آموزشی در سطح استان ابراز خرسندی کرد و از عملکرداثر گذار مدیرکل این استان قدردانی نمود.

وی ازموفقیت این استان در جمع آوری مدارس خشت و گلی نیز تشکر کرد و افزود: استان ایلام در این زمینه با عملکرد بسیار خوب خود جایگاه درخشان و برتری دارد.

دکتر رخشانی مهر همچنین ضمن قدردانی از حمایت و پیگیری‌های استاندار ایلام، در خصوص حذف بخاری‌های نفتی و غیر استاندارد از سطح مدارس استان گفت: طی تماس تلفنی که با مهندس سلیمانی دشتکی داشتیم، مقرر شد  تمام مراکز آموزشی سطح استان بررسی و در کمترین زمان ممکن ( تا پایان سال ۹۸) به سیستم های گرمایشی استاندارد تجهیز شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: با نگاهی اجمالی به مدارس ساخته شده در سراسر کشور بویژه در استان ایلام که دهها پروژه در حال ساخت و  آماده بهره برداری وجود دارد، واضح است که اعتبارات را به سمت ساخت مدرسه‌هایی با  معماری خاص، مجهز به سالن ورزشی، استخر و سالن اجتماعات، هدایت کرده ایم.

 رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پایان سفر دو روزه خود به استان ایلام، با کارکنان ادراه کل نوسازی مدارس این استان نیز دیدار و گفتگو کرد.

افتتاح اولین استخر دانش‌آموزی استان ایلام با حضور وزیر آموزش و پرورش

در ادامه سفر وزیر آموزش و پرورش و معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به استان ایلام، صبح امروز طی آئینی اولین استخر دانش آموزی استان در شهرستان چرداول به بهره برداری رسید.

 این استخر که مزین به نام « شهدای دانش‌آموز» است با امکانات  سونای خشک، سونای بخار، جکوزی (آب گرم.، آب سرد)، دوش حمام، سرویس بهداشتی، کافی شاپ و سالن بدنسازی است، در زمینی به مساحت 2هزار مترمربع و با هزار و 421 مترمربع زیربنا، با اعتباری بالغ بر 46 میلیارد ریال در شهر سرابله مرکز شهرستان چرداول افتتاح شد.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 07 اسفند 1397 06:27
خواندن 742 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394