photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان دهلران برگزار شد

دی 20, 1394 Hit: 2081
هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان دهلران برگزار شد
مدیر آموزش و پرورش دهلران گفت: در سال جدید توسط خیرین ، 480میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی به مدارس شهرستان دهلران صورت گرفته است.
 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ،هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهرستان دهلران با حضور فرماندار دهلران، نیاکان رئیس مجمع خیرین استان و مسئولان ادارات و نهادهای دولتی و خیرین این شهرستان برگزار شد. در این مراسم که با دعوت از کلیه خیرین شهرستان انجام گردید بعد از تلاوت قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی و پخش کلیپ های مختلف ابتدا آقای محمدی در سخنان کوتاهی به همه مسئولین و مدعوین عرض خیر مقدم داشتند و اظهار داشتند که: خیرین مدرسه ساز نماد احسان و نیکوکاری و افتخار جامعه اسلامی هستندو از مجمع خیرین مدرسه ساز ایلام و خیرین دهلرانی قدردانی کردند. وی اظهار کرد: آموزش و پرورش به دنبال توسعه فرهنگ مشارکت مردمی است و کسانی که برای مدارس وآموزش وپرورش سرمایه گذاری می نمایند اهمّیّت تعلیم فرزندان خودرا به خوبی درک کرده اند. رئیس آموزش و پرورش دهلران ادامه داد: اگر حمایت‌های خیرین در مدرسه‌سازی نبود، یقیناً آموزش و پرورش با چالش‌های جدی تری در امر تعلیم و تربیت مواجه می شد. وی بیان نمود: در سال گدشته از سوی خیرین دهلرانی 300 میلیون ریال به مدارس آموزش و پرورش دهلران کمک شد. محمدی عنوان کرد: در سال جدید 480 میلیون کمک های غیرنقدی شامل وسایل گرمایشی و سرمایشی و... توسط خیرین به این آموزش و پرورش شده است. وی با اشاره به اینکه برخی خیرین کمک های چشمگیری کرده اند، عنوان کرد: توسط چند تن از خیرین دهلران برای تعداد دو باب از مدارس دهلران، 400 میلیون ریال هزینه و کمک های عمرانی شده است. رئیس آموزش و پرورش دهلران از ساخت یک مدرسه در یکی از روستاهای این شهرستان توسط خیرین مدرسه ساز خبر داد و اظهار کرد: در روستای فرخ آباد دهلران مدرسه ای با اعتبار 7 میلیارد ریال توسط مجمع خیرین مدرسه ساز درحال ساخت می باشد. IMG_8034 [800x600].jpgدر ادامه این مراسم دکتر سید علی موسوی دکلمه زیبایی در وصف خیرین قرائت نمودند و بعد از ایشان حاج آقا هواسی معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانداری در جمع خیرین در باب ارزش علم و زیبایی کار ماندگار مدرسه سازی بیانات قشنگی را مطرح نمودند و بعد از ایشان دانش آموزان دبستان صدیقه (س) سرود شان را که در باب مشارکت بود به زیبایی سرودند و مورد تشویق فرماندار محترم قرار گرفتند در پایان نیز نیاکان رئیس مجمع خیرین مدرسه سازاستان بعد از عرض خیر مقدم از اهمیت جشنواره های شهرستانی سخن گفت وماحصل 18 جشنواره گذشته خیرین را احداث 231 فضای آموزشی با 88 هزار مترمربع ومبلغ مشارکت 480 میلیارد ریالی اشاره کرد ودر پایان از خیرین عزیز مدرسه ساز شهرستان و استانی وکشوری قدردانی نمودند . 
خواندن 2081 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394