photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

هیجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز درشهرستان بدره باحضور فرماندار وامام جمعه برگزار شد

دی 15, 1394 Hit: 2178
هیجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز درشهرستان بدره باحضور فرماندار وامام جمعه برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش بدره: امروزه آموزش و پرورش بیش از هر زمانی نیازمند مشارکت خیرین گرانقدر در امر مدرسه سازی است و باید تلاش شود با فرهنگ سازی لازم سطح مشارکت عمومی مردم در ساخت ،توسعه و تجهیز مدارس بالا برود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام :هیجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان بدره با حضور مسئولین استانی ، شهرستانی  و خیرین نیک اندیش این شهرستان در سالن اجتماعات آموزش و پرروش برگزار گردید.
آقای مرادحاصلی فرماندار بدره  در ابتدای این برنامه شهادت روحانی برجسته شیعی شیخ  نمرباقرالنمر را تسلیت گفت .
فرماندار بدره در ادامه ضمن تشکراز حضور خیرین شهرستان بدره در جشنواره ،  شرکت در امر خیر مدرسه سازی را از جمله کارهایی دانست که ارزش والایی در نزد خداوند متعال دارد. ایشان اظهار امیدواری کرد که خیرین شهرستان در حد وسع و توان در کنار آموزش و پرروش باشند.
در ادامه این جلسه آقای حیدربیگی مدیر آموزش و پرروش بدره ضمن تشکر از حضور خیرین شهرستان در جشنواره از خیرینی که سال گذشته آموزش و پرورش را یاری نمودند تشکر نمود و اظهار داشت عملکرد خیرین شهرستان در سال گذشته قابل تحسین بود و لازم است از تمام کسانی که در این را تلاش کردند صمیمانه تشکر نماییم و عملکرد این عزیزان نشان داد که  مردم شهرستان بدره همواره در امورات خیر پیشقدم بوده  و هستند.
آقای حیدر بیگی بیان داشت توفیق کار خیر و عمل نیک به هر کسی داده نمی شود و بایستی انسان لیاقت این را  داشته باشد و حداقل جرعه ای از بخشندگی خداوند در روح و روان او دمیده شده باشد تا بتواند کار خیر انجام دهد و البته همین بذل و بخشش هاست که به مال انسان برکت می دهد و روح انسان را متعالی و بزرگ می کند.IMG_7770 [800x600].jpg
آقای حیدربیگی در ادامه اظهار داشت امروزه آموزش و پرورش بیش از هر زمانی نیازمند مشارکت خیرین گرانقدر در امر مدرسه سازی است و باید تلاش شود با فرهنگ سازی لازم سطح مشارکت عمومی  مردم در ساخت ،توسعه و تجهیز مدارس بالا برود . البته ما با افتخار  اعلام می کنیم که مردم خیر و نیک اندیش شهرستان بدره هر زمانی که آموزش و پرروش نیاز داشته است در کنار آموزش و پرروش بوده اند.
مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان بدره اظهار امیدواری کرد که خیرین گرانقدر شهرستان کما فی السابق و به هر طریق ممکن آموزش و پرروش را یاری نمایند  چرا که مساعدت ها و کمک های خیرین می تواند باعث رشد و بالندگی آموزش و پرروش گردد.
آقای حیدربیگی در پایان سخنان خود ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فضاهای آموزشی ،به بیان مشکلات شهرستان در این زمینه پرداخت.IMG_7763 [800x600].jpg
د رادامه این برنامه آقای مهندس کرمی نماینده ی مجمع خیرین و اداره کل نوسازی مدا رس استان ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع خیرین شهرستان بدره بیان داشت خیرین عزیز به عنوان بازوانی توانمند سال هاست که در کنار آموزش و پرورش هستند ایشان همچنین ضمن ارائه گزارشی از طرح های اجرایی شهرستان بدره در حوزه نوسازی مدارس از توجه ویژه فرماندار محترم شهرستان بدره به آموزش و پرورش در موضوع تخصیص اعتبارات عمرانی تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد با مساعدت های ایشان امکانی فراهم گردد که کلیه مدارس شهرستان مقاوم سازی گردند..
شایان ذکر است آقای جوهری و آقای کرمی به نمایندگی از مجمع خیرین و اداره کل نوسازی مدارس میهمان این مراسم بودند.
 پخش کلیپ های تصویری ، پخش سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مجمع خیرین مدرسه ساز کشور و قرائت دکلمه ی  دانش آموزی از دیگر برنامه های این جشنواره بود .

خواندن 2178 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394