photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در منطقه موسیان برگزار گردید.

دی 05, 1394 Hit: 1810
هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در منطقه موسیان برگزار گردید.

در این جشنواره که به همت اداره آموزش و پرورش منطقه موسیان برگزار گردید جمع کثیری از خیرین منطقه حضور به هم رساندند تا در این امر خداپسندانه مشارکت نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ،حضور معاون اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام، کارشناس امور شوراهای اداره کل آموزش استان، کارشناس روابط عمومی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس، بخشدار بخش موسیان و خیرین ارزشمند نیکو سرشت، همه و همه حکایت از اهمیت موضوع و نقش خطیر جامعه خیرین در رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان این مرز و بوم داشت.

آنچه در این جشنواره به خوبی نمایان بود این بود که همه می خواستند به انحای مختلف و در حد وسع و توان خود  در  خیر کثیر مدرسه سازی مشارکت داشته باشند.

عباس خلیل زاده رئیس اداره آموزش و پرورش استقبال خوب مردم بخش  موسیان را نشانه همت والای مردان و زنان این خطه مرزی خواند و افزود: امروز همه شما سوای از منصب های اداری و پست های دنیوی به عنوان انسانهایی که تمایل دارید در در راه رضای خداوند در امر خطیر و خیر کثیر مدرسه سازی نقشی هرچند کوچک داشته باشید در این محفل روحانی گردهم آمده اید و این موهبتی الهی است که  از سوی خالق هستی نصیب شما خیرین نیک اندیش شده است.

وی با قدردانی و تکریم از اقدام خوب خیرین مدرسه ساز منطقه خاصه حاج غازی اژدلی که با اهدای زمین و تقبل یکصد میلیون تومان کار ساخت فضای آموزشی را در منطقه در دستور کار خود قرار داده است افزود: انشاالله که این حرکت خداپسندانه خیر منطقه، فتح البابی باشد برای حضور و مشارکت دیگر خیرین در عرصه مدرسه سازی در سطح بخش موسیان.

در ادامه این نشست مهندس حیدری معاون توسعه وپشتیبانی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان ایلام به ارائه گزارش آماری از فعالیت های انجام شده در خصوص احداث و تجهیز فضاهای آموزشی در سطح استان و مبالغ هزینه شده در این راستا از محل مشارکت خیرین مدرسه ساز پرداخت و افزود: هرگونه پیشرفت و تحولی از آموزش و پرورش  و مدارس نشأت می گیرد و یکی از عواملی که  طی سال های اخیر نقش بسزایی در ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی داشته است همت والای خیرین و نیکوکاران بوده است. لذا در بسیاری از موارد توسعه امکانات و تجهیزات مدارس را مدیون و مرهون حرکت جهادی خیرین مدرسه ساز هستیم

پخش کلیپی از نیازمندیهای فضاهای آموزشی، اقدامات انجام گرفته در راستای احداث فضاهای آموزشی از سوی خیرین و اداره کل نوسازی مدارس، قرائت دکمله توسط دانش آموزی از هنرستان عفاف در وصف حرکت قهرمانانه ی خیرین، توزیع فرم تعهدات خیرین در بین حاضرین در جشنواره،  سخنرانی مسئول زکات شهرستان دهلران و ارائه آماری از میزان مشارکت خیرین مدرسه ساز توسط معاون اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان ایلام از جمله برنامه هایی بود که در این جشنواره اجرا گردید.

در پایان  مراسم خیرین میزان مساعدت خود را در قالب فرم تعهدات مربوطه مرقوم و درگلریزان هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز مشارکت نمودند.

خواندن 1810 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394