photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

آغاز هیجدهمین جشنواره های شهرستانی خیرین مدرسه ساز در استان ایلام

آذر 29, 1394 Hit: 1730
آغاز هیجدهمین جشنواره های شهرستانی خیرین مدرسه ساز در استان ایلام

هیجدهمین مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز و گلریزان جهت کمک به ساخت مدرسه توسط خیرین در شهرستان ملکشاهی با حضور مسئولان و خیرین مدرسه ساز در نماز خانه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ملکشاهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ، هیجدهمین مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز و گلریزان جهت کمک به ساخت مدرسه توسط خیرین با حضور مسئولان و خیرین  مدرسه ساز در نماز خانه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ملکشاهی برگزارشد.     

 در این مراسم  جمعی از خیرین مدرسه ساز شهرستان ملکشاهی به همراه آقای نیاکان رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ایلام، آقای فرجی بخشدار مرکزی آقای جهانی مدیرآموزش و پرورش ملکشاهی و جمعی دیگر از مسئولان و خیرین شهرستان حضور داشتند.                                                                                                             
 ابتدای مراسم آقای جهانی ضمن عرض خیر مقدم حضور میهمانان اظهار داشت: عملکرد مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ملکشاهی با تلاش و حمایت خیرین و مسئولان موجب افزایش فضای آموزشی  در شهرستان ملکشاهی شده است.
 وی تاکید کرد: آموزش و پرورش امروز به عنوان یک ارگان فرهنگ ساز در حوزه های مختلف جامعه مانند ارتقای بهداشت و درمان ، بهبود فرهنگ و  گسترش مهر ورزی در میان دانش آموزان در حال فعالیت است و از این نظر آموزش و پررش یک ارگان جامعه سازاست  
جهانی با اشاره به برخی از پروژه های در دست احداث و ساخته شده توسط مجمع خیرین مدرسه ساز استان گفت: هم اکنون دو مدرسه در روستاههای اما و بلوطستان در فضایی بسیار زیبا ساخته شده که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد همچنین مدرسه ای نیز در شهر مهر در حال ساخت می باشد که به امید خدا در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد . وی افزود: ساخت مدرسه ای در محله گلان در خیابان فیاض بخش با فضایی مناسب در دستور کار قرار دارد تا با کمک از خیرین عزیز این مدرسه را برای تحصیل دانش آموزان آماده کنیم .

در ادامه آقای نیاکان رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اظهار داشت: امروز ایران اسلامی با استفاده از نیروی انسانی داخلی و ظرفیتهای درونی به سطح علمی مناسبی در منطقه تبدیل شده است که تلاش معلمان وفرهنگیان آموزش و پرورش در این امر موثر بوده است.
 وی افزود: رشد علمی کشور زمانی رخ می دهد که زیر ساختهای لازم برای تربیت نیروی انسانی کار امد و توانمند فراهم شود که مدرسه اولین جایگاهی است که تربیت فرد در آن شکل می گیرد.
 وی با تقدیر از خیرین مدرسه ساز گفت: امروز خیرین نیک اندیش به کمک دولت و آموزش و پرورش کشور امدند و اگراین افراد در این عرصه ورود نداشتند قطعا طی سالیان گذشته فضای مناسب آموزشی در کشور فراهم نمی شد.

در پایان ، مراسم گلریزان واجرای سرود توسط دانش آموزان برگزار شد و خیرین با اهدا مبالغی در این امر نیک شرکت کردند لازم به ذکر است آقای ستار صیادی از خیرین شهرستان یک قطعه زمین به متراژ 330 متر مربع به ارزش پنجاه میلیون تومان و خیر دیگر مبلغ پنج میلیون تومان اهدانمودند                                                                                      

خواندن 1730 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394