photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

دکتر رئیسی با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه شهر ایلام ملاقات کرد

آبان 17, 1394 Hit: 2043
دکتر رئیسی با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه شهر ایلام ملاقات کرد

     نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: نوسازی و بازسازی مدارس آسب دیده از سیل باید در اولویت اصلی قرار گرفته و نباید در روند تعلیم و تربیت دانش آموزان خلل و وقفه ای ایجاد شود. 

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین "محمدنقی لطفی" نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در دیدار با رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: سیل اخیر ایلام یک حادثه عظیم بود که با توجه به حجم بارندگی ها خسارات زیادی را بدنبال داشته است.

وی به اشاره به تردد مسئولان کشوری برای پیگیری امور سیل زدگان اظهار کرد: امیدواریم این رفت و امدها منشأ خیر و برکت برای ایلام بوده و بتوانند گره ای از مشکلات و اسیب های ناشی از سیل را باز کنند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود:  در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتم گزارشی از سیل اخیر و مشکلات سیل زدگان خدمت معظم له اعلام داشتم که ایشان حضرت ایت الله معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر را بعنوان مأمور بازدید از مناطق سیل زده به استان اعزام کردند.

امام جمعه ایلام همچنین به اربعین حسینی و حرکت زوار به سمت ایلام اشاره و بیان داشت: با توجه به اینکه تا چند روز آیند ه حجم زوار اربعین به سوی ایلام روانه خواهد شد لازم است مسئولان امر در خصوص بازسازی ها اقدامات عاجل تری صورت دهند تا بتوانیم میزبانان خوبی برای زوار اباعبدالله الحسین باشیم.


 

خواندن 2043 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394