photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

بازدید معاون عمرانی وزیر آموزش وپرورش از مدارس آسیب دیده از سیل در استان ایلام

آبان 17, 1394 Hit: 1768
بازدید معاون عمرانی وزیر آموزش وپرورش از مدارس آسیب دیده از سیل در استان ایلام


رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: تعداد هفت مدرسه در ایلام دچار خساراتی در حد تخریب دیوارهای حائل شده اند که در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به بازسازی آنها اقدام می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام،"مرتضی رئیسی" معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: در بازدیدی که از مدارس سطح شهر و مناطق آسیب دیده از از سیل داشتیم در مجموع مدارس در قیاس با سایر زیرساخت های شهر از آسیب کمتری برخوردار بودند و این خسارات نیز جدی نیستند.

 

وی اظهار کرد: براساس گزارش ها و همچنین بازدید میدانی صورت گرفته تعداد هفت مدرسه در ایلام دچار خساراتی در حد تخریب دیوارهای حائل شده اند که در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به بازسازی آنها اقدام می شود.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور افزود: در مجموع 14 فضای آموزشی در استان به این شکل دچار آسیب شده اند که برآورد صورت گرفته برای بازسازی آنها 70میلیارد ریال است.

وی مسئول جبران خسارات ناشی از سیل را ستاد بحران عنوان و اظهار داشت: حسب دستور وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری خسارات به مدارس ایلام بخشی از این اعتبار توسط خود سازمان تأمین خواهد شد.

دکتررئیسی با اعلام اینکه جریان عادی در مدارس ایلام برقرار بوده بیان کرد: با تدبیر آموزش و پرورش استان دانش آموزان مدارس آسیب دیده به مدارس مجاور منتقل شده اند و از بابت وقفه در آموزش آنها مشکلی وجود ندارد.

وی در پایان تصریح کرد: مدارس استان ایلام در این سیل نمره قبولی گرفتند و جا دارد از مسئولان مرتبط تقدیر و تشکر کنم

خواندن 1768 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394