photo4279130740

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

تحویل کلید دبیرستان برکت شهر ایلام به مدیرکل آموزش و پرورش

خرداد 17, 1400 Hit: 391
تحویل کلید دبیرستان برکت شهر ایلام به مدیرکل آموزش و پرورش

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)  کلید دبیرستان برکت پروین اعتصامی شهر ایلام را تحویل مدیرکل آموزش و پرورش داد.  


 به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل نوسازی مدارس استان ایلام،  نصرت اله رحیمی در حاشیه این مراسم ضمن تسليت ایام سوگواري رحلت حضرت امام خمینی ره  و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد و ارائه گزارشی از وضعیت پروژه های آموزشی تحت مشارکت بنیاد برکت در استان ایلام گفت ، حقیقتا کار بزرگ و بسیار تاثیر گذار بنیاد برکت و  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی ره در سطح استان و کشور در بحث فضاهای آموزشی و اخیرا در راستای ۱۰۰۰ مدرسه برای حذف مدارس کانکسی در سطح کشور بی نظیر و ستودنی توصیف کرد.    مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام در ادامه در رابطه با ساختمان آموزشی بنیاد برکت پروین اعتصامی اضافه کرد که این ساختمان در۴ طبقه و ۱۵ کلاس درس و با زیربنای ۲۵۷۰ مترمربع واعتباری بالغ بر۵۵  میلیارد ریال  با داشتن کتابخانه ،نمازخانه، آسانسور و سرویس های بهداشتی وسرایداری و حیاط و تجهیزات استاندارد و مجهز به سیستم‌های گرمایشی وسرمایشی استاندارد است که بستر امر تعليم و تربيت را  برای بیش از ۳۰۰ نفر دانش آموز در آن مهیا گردیده است.
لازم به توضیح که بنیاد برکت در این پروژه یک میلیارد و۸۰۰ میلیون تقبل و پرداخت نموده است.
در حاشیه این نشست دکتر مهردادی  مدیرکل آموزش وپرورش استان ایلام تقاضای تعمیر ومرمت تنها زمین چمن آموزشگاه های  استان در مرکز استان را داد که آقای دکتر عسکری قول مساعدت و تعهد تعمیر ومرمت این مهم را در جمع حاضرین اعلام کرد.
در این جلسه دکتر کرمی معاون عمرانی استاندار و مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش وپرورش استان وجمعی از مسئولین وفرهنگیان و معاونین  ادارات  و صدا وسیما وخبرنگاران نیز حضور داشتند

آخرین ویرایش در دوشنبه, 17 خرداد 1400 08:22
خواندن 391 دفعه

تاریخ بروزرسانی:   1402/04/02 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394