photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

۱۲ مدرسه ایلام به نام سردار سلیمانی مزین می‌شود

دی 15, 1399 Hit: 275
۱۲ مدرسه ایلام به نام سردار سلیمانی مزین می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: در آستانه فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ۱۲ مدرسه در مناطق مختلف این استان به نام این شهید والا مقام مزین می‌شود.

 به گزارش روابط عمومی ، نصرت الله رحیمی  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام با هدف پاسداشت و بزرگداشت یاد و نام و شهید سرافراز سردار سلیمانی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: از این شمار مدرسه انتخاب شده پنج فضای آموزشی تا پایان امسال به بهره برداری خو اهد رسید.

وی بیان کرد: بزرگداشت یاد شهید سردار سلیمانی وظیفه همگانی بوده و امید است با این اقدام دانش آموزان این استان بیش از پیش راه و منش این شهید والامقام را الگوی زندگیشان قرار دهند.

به گزارش ایرنا، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس بعد از عمری مجاهدت و سربازی و پاسداری از کیان ایران و دیگر بلاد اسلامی بامداد جمعه ۱۳ دی ماه به همراه شهید ابو مهدی مهندس جانشین فرمانده حشد الشعبی عراق و همراهان ایرانی و عراقی خود مورد ترور هوایی رژیم آمریکای تروریست قرار گرفت و به شهادت رسید.

مردم ایران در همه نقاط کشور در سوگ شهادت این شهید والامقام به صورت خودجوش به اقامه عزا پرداختند و پیکر پاک ایشان و شهدای همراهش در استان های خوزستان، خراسان رضوی، تهران و سپس زادگاهش کرمان تشیع و به خاک سپرده شد.

وی سال ۶۵ و در جریان آزاد سازی مهران به عنوان فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان نقشی اصلی در عملیات کربلای یک داشت.

خواندن 275 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394