photo4279130740

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

قاسم سلیمانی دشتکی به پویش آجر به آجر استان ایلام پیوست.

مهر 19, 1399 Hit: 421
قاسم سلیمانی دشتکی  به پویش آجر به آجر استان ایلام پیوست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ، مهندس قاسم سلیمانی دشتکی استاندار سختکوش وتلاشگر استان به پویش آجر به آجر استان ایلام پیوست.

نصرت اله رحیمی  مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام  ضمن تشکر از استاندار ایلام  و همکاری وهمراهی ومساعدت تمام قد ایشان  وریاست  سازمان نوسازی مدارس کشور  به  انعقاد تفاهم‌نامه سازمان نوسازی کشور با استاندار ایلام  برای برچیدن 59 مدرسه سنگی تخریبی به منظور تامین فضاهای آموزشی این استان به صورت ویدئو کنفرانسی در تیرماه سالجاری اشاره کرد وگفت : امسال   شاهد این بودیم که  با همت و تلاش های خستگی ناپذیر این دو مسئول ارشد  اعتبارات نوسازی برای استان ایلام از منابع ملی در سال99، بیش از ۳۶ میلیارد تومان بود و یک رشد ۲۶۵ درصدی اعتبارات را در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۶ شاهد بودیم.

وی ادامه داد: همکاران ما در تلاش هستند تا بخاری های نفتی در سطح مدارس ایلام جمع آوری شوند و براین  اساس تاکنون تعداد 1205 بخاری نفتی غیر استاندارد مدارس استان جمع‌آوری و سیستم گرمایشی استاندارد جایگزین شده است؛ سیستم گرمایشی 205 مدرسه استان همچنان بخاری‌های نفتی است، که با تمرکز روی شهرستان هلیلان تلاش می‌شود این تعداد نیز تا پایان سال جاری به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شوند. 

رحیمی گفت تمام موفقیت بدست آمده در همه فعالیتهای اداره کل نوسازی ، توسعه وتجهیز مدارس استان ایلام را مرهون زحمات ومساعدتهای استاندار و دکتر رخشانی مهر دانست.

رحیمی به جمع آوری کلاس های مدارس سنگی اشاره کرد و گفت: ۲۲۴ کلاس درس از ابتدای دولت دوازدهم تا کنون توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس به اداره کل آموزش و پرورش ایلام تحویل داده شده است. 

آخرین ویرایش در شنبه, 19 مهر 1399 09:29
خواندن 421 دفعه

تاریخ بروزرسانی:   1402/04/02 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394