photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

سیستم گرمایشی 224 مدرسه در استان ایلام تا مهرماه استاندارد می‌شود

شهریور 09, 1398 Hit: 848
سیستم گرمایشی 224 مدرسه در استان ایلام  تا مهرماه استاندارد می‌شود

داریوش ورناصری معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور طی سفریک روزه به استان ایلام ، به همراه نصرت اله رحیمی سرپرست نوسازی مدارس استان و مرقایی زاده مشاور ریاست  سازمان، از پروژه های در دست ساخت این استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ، ورناصری در بدو ورود به ملاقات استاندار رفت و پس از ارائه گزارش مهندس رحیمی سرپرست نوسازی  مدارس در خصوص استاندرد سازی 224 فضا آموزشی قبل از سال تحصیلی  دراستان ، بلافاصله استاندار در طی تماسهای جداگانه ای با ریاست سازمان نظام مهندسی ایلام ، مدیران عامل شرکت‌های برق و گاز استان  در خصوص نحوه استانداردسازی سیستم های گرمایشی و رفع موانع احتمالی جمع‌آوری بخاری‌های نفتی تاکید کرد.

استاندار ایلام در ادامه  اعلام کرد: از هیچ کمکی برای جمع‌آوری بخاری‌های نفتی مدارس دریغ نخواهیم کرد و همه دستگاه‌های اجرائی نیز موظفند در این راستا همکاری‌های لازم را با اداره کل نوسازی مدارس استان معمول نمایند.

سرپرست اداره کل  نوسازی مدارس استان هم گفت: در استان  هم اکنون 224 مدرسه با یک هزار کلاس درس شناسایی شده که فاقد سیستم گرمایشی استاندارد هستند و علمک گاز برای آنها نصب شده است که تا آغاز سال تحصیلی  مجهز به سیستم های  گرمایشی استاندارد  خواهند شد.

درادامه با حضور ورناصری  معاونت فنی ونظارت سازمان  جلسه ای با حضور معاونین وکارشناسان و سرناظرین در خصوص مراحل اجرایی سیستمهای گرمایشی استاندارد برگزار وبه بحث وتبادل نظر پرداختند و سپس نیز از چند فضای آموزشی استاندارد سازی و همچنین سالن ورزشی زنده یاد ناصر حجازی در شهرستان ایوان بازدید کردند.

خواندن 848 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394