photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

بزرگ مرد مدرسه ساز ایران آسمانی شد

خرداد 21, 1398 Hit: 714
بزرگ مرد  مدرسه ساز ایران آسمانی شد

پیام تسلیت مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام بمناسبت در گذشت  دکتر حافظی

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ، محمد رضا حیدری  در پیامی در گذشت دکتر حافظی ابر مرد مدرسه ساز وبنیان گذار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور را تسلیت گفت.

مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام  ضایعه درگذشت دکتر حافظی سکان دار و رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، خدمتگزاری بی‌منت، خادمی ماندگارو  ولایتمدار که تمامی وجودش عشق به تعالی و رشد جامعه وهمچنین امر خیر  ومقدس مدرسه سازی بوده است،  رابه ایران اسلامی وسازمان نوسازی مدارس کشور و وزارت آموزش وپرورش و خیرین مدرسه ساز سطح کشور تسلیت گفت.

حیدری دراین پیام افزوده است: بی شک آثار ماتقدم و ماتاخر این رحیل سفر کرده،  شخصیتی که به دعوت عقل، تفکر و تامل در حکمت باریتعالی و تدبیر او در نظام جهان هستی لبیک گفت و در این راه با اهدای تمامی وجود خود عشق‌ بازی با معشوق را به اعلی درجه رساند وتا آخرین نفسهای عمر باقی خود از این راه اندک قدمی پس نکشید.

  قطعا تلاشها ی خستگی ناپذیر این بزرگ مرد  صدقه جاریه که در خروجی های نظام  تعلیم وتربیت اکنون  به بار نشسته  وامروز در سطح کشور وحتی خارج از کشور منشأ خیر و سرور برای نسل نظام آموزشی ایران اسلامی شده است.

محمد رضا حیدری  در پایان پیام خود  از پیشگاه مقدس ذات حضرت حق برای این منشأ خیرات و مبرات جناب آقای دکتر حافظی  علو درجات و رضوان الهی را طلب نموده و ضمن درخواست اجری جزیل و صبری جمیل برای خانواده‌ مکرم، سایر بازماندگان و رهروان ایشان سلامت و سعادت یکا یک آنان را مسالت داشتند.

 

 

 

 

 

 

خواندن 714 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394