photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

خیرین مدرسه ساز، توصیفی از مهر ورزی و نوع دوستی

ارديبهشت 04, 1398 Hit: 962
خیرین مدرسه ساز، توصیفی از مهر ورزی و نوع دوستی

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام، نشست مشترکی در محل سالن جلسات صدا وسیمای مرکز ایلام با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و  صدا وسیما  ورئیس مجمع خیرین مدرسه ساز در استان ایلام و شورای بانوان و معاونین و کارشناسان در خصوص پوشش رسانه ای بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز برگزار و مقرر گردید اطلاع رسانی و نهادینه کردن فرهنگ مدرسه سازی در بین اقشار مختلف مردم در دستور کار قرار گیرد.

مهندس حیدری در این دیدار با ارائه گزارشی از روند فعالیت های اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام و مجمع خیرین مدرسه ساز،گقت:خوشبختانه ایلام در زمره استانهای برتر کشور به لحاظ جذب و نگهداری خیرین مدرسه ساز است.

مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به نقش صداو سیما در ترویج فرهنگ مقدس مدرسه سازی و هدایت خیرین در این راه خیر ماندگار اظهار داشت: اعتقاد ما و مجمع خیرین مدرسه ساز استان این است که با حمایت ها ی صداو سیمای استان امر مدرسه سازی از رونق بیشتری برخوردار خواهد بود.

مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام اضافه کرد: از64 پروژه آموزشی در دست اجرا 56 مورد آن با مشارکت خیرین مدرسه ساز احداث میشود.

در ادامه دکتر بازوند مدیر کل صداو سیما مرکز استان ضمن عرض خیر مقدم وبا ابراز خرسندی از حضور خیرین در صداو سیمای استان گفت: مدرسه سازی اثری ماندگار و صدقه جاریه است که اثرات و برکات بسیاری با خود به همراه دارد.  دکتر بازوند با اعلام آمادگی این مرکز برای ترویج فرهنگ مشارکت در امر خیر مدرسه سازی گفت: انشالله در جشنواره بیست و یکم که در خرداد ماه در استان پیشرو و برگزار میکنید با کمال میل پوشش خبری خواهیم داد و این ها را به عنوان الگو به مردم معرفی میکنیم و چنانچه خیرین عزیز و مهمانان کشوری و استانی تاثیر گزار در این امر مهم اعلام آمادگی نمایند در برنامه هایی از قبیل ایلام و توسعه و مانگه شو و رادیو و مصاحبه های خیرین مدرسه ساز،صداو سیمای مرکز استان با کمال میل با این عزیزان همراهی خواهیم کرد. در ادامه نیز رئیس مجمع خیرین و مسئول شورای بانوان ایلام و معاون صداو سیما و مسئول روابط عمومی نوسازی مدارس برای برگزاری جشنواره بیست و یکم خیرین مدرسه ساز که در 20 خرداد 98 برگزار میگردد نقطه نظراتی را بیان نمودند. و نکته آخر اینکه امسال با تعامل بسیار خوبی که در بین اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی مدارس استان و آموزش پرورش و حمایت کامل صداو سیما 20 خرداد در استان ایلام شاهد برگزاری بیست و یکمین جشنواره با شکوهی خواهیم بود. 

خواندن 962 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394