photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

مراسم تجلیل از جانبازان سرافراز در در اداره کل نوسازی مدارس ایلام برگزار شد

فروردين 24, 1398 Hit: 731
مراسم تجلیل از جانبازان سرافراز در در اداره کل نوسازی مدارس ایلام  برگزار شد

بمناسبت اعیاد شعبانیه آیین تجلیل از جانبازان سر افراز در اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام  با حضور با حضور مدیرکل ومعاونین و همه همکاران در سال جلسات اداره کل برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی دراین مراسم مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام  گفت: امروز اگر نام جمهوری اسلامی با عزت و افتخار در تمام عالم می درخشد مرهون صبر، استقامت و ایثار و فداکاری جانبازان و ایثارگران است. 

حیدری با اشاره به اعیاد ماه شعبان بیان داشت: اعیاد شعبانیه دارای پیام های از جمله وفای به عهد و پیمان با شهدا ، تلاش برای تحقق وصایای آنان و حمایت از ولایت درس های است که ما می توانیم سرلوح کار و زندگی خود قرار دهیم. 

محمد رضا حیدری دامه داد:جانبازان با پایمردی واستقامت و تحمل سختی وناملایمات دردوران دفاع مقدس جسم وجان خود در راه تحقق دین الهی متحمّل بزرگترین سختی ها و مشقّت ها کردند وبا این عمل خود آن را با خدا معامله نمودند. 
وی با اشاره به اهمیت وجایگاه والای جانبازان، درفرهنگ انقلاب اسلامی به عنوان اسوه های ایثارو مقاومت افزود:جانبازان، نشانه هایی ازمردانگی و رشادت و یادگارانی گرانقدر از دوران دفاع مقدس به شمارمی آیند که امنیت وآسایش امروز ایران اسلامی،دستاورد گرانبهای تلاش وفداکاری این عزیزان وشهدای گرانقدرمیهن است . 

در پایان این مراسم  از جانبازان  همکار با لوح تقدیر و هدایا تجلیل بعمل آمد.

خواندن 731 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394