photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: بر اثر سیلاب اخیر مدرسه شهید نعمت صباحی روستای چم شیر شهرستان سیروان زیر آب رفته است.

فروردين 17, 1398 Hit: 761
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: بر اثر سیلاب اخیر مدرسه شهید نعمت صباحی روستای چم شیر شهرستان سیروان زیر آب رفته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ، محمدرضا حیدری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از این فضای آموزشی  گفت: برای فراهم کردن فضای تحصیلی دانش آموزان این مدرسه یک فضای استیجاری در این روستا پبش بینی شده است.
وی ادامه داد: این مدرسه با تجهیزات گرمایشی، سرمایشی، کلاسی و اداری مهیا تا دانش آموزان بدون هیچگونه وقفه ای بعد از تعطیلات نوروزی به تحصیلشان  ادامه دهند.
مدیرکل نوسازی مدارس ایلام اضافه کرد ، مدرسه سه کلاسه شهید صباحی 47 دانش آموز دارد و تمهیدات لازم برای ادامه تحصیل آنها اندیشیده شده است.
حیدری با اشاره به اینکه سیل اخیر در مجموع به 50 فضای آموزشی این استان خسارت وارد کرده، مجموع این خسارت را 35 میلیارد ریال عنوان کرد.

 

خواندن 761 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394