photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

استاندار ایلام همزمان سالن ورزشی دبیرستان دخترانه ایلام با آغاز زنگ انقلاب افتتاح کرد

بهمن 14, 1397 Hit: 785
استاندار ایلام همزمان سالن ورزشی دبیرستان دخترانه ایلام  با آغاز زنگ انقلاب افتتاح کرد

به گزارش  روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ، با حضوراستاندار ایلام ومعاونین ،ومدیران و مسئولان ارشد استانی و مدیران کل نوسازی، توسعه  و تجهیز مدارس وآموزش وپرورش استان، وفرماندهان نظامی وانتظامی وروحانیون وخبرنگاران وصدا وسیما  ،  سالن ورزشی دبیرستان دخترانه هانیوان شهرایلام  همزمان با آغاز زنگ انقلاب افتتاح  شد.

"قاسم سلیمانی دشتکی"، استاندار ایلام در مراسم اظهار کرد: امروز در شرایطی ورود انقلاب به ۴۰ سالگی خود را جشن می گیریم که علیرغم توطئه های دشمنان توانسته ایم با عبور از فراز و نشیب های به ثباتی مثال زدنی در هدایت انقلاب برسیم.

وی، افزود: مشکلاتی که در طول ۴۰ سال گذشته برای سرنگونی انقلاب اسلامی از سوی دشمنان این ملت ایجاد شد بسیار سنگین و کمرشکن بود ولی ملت ایران با اتکا به ارزش های الهی و همبستگی ملی خود توانست آنها را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و ناکام بگذارد.

استاندار ایلام، گفت: بسیاری فکر می کردند با توجه به این تهدیدات انقلاب نخواهد توانست به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کند، ولی ملت ایران با اتکا به توانایی های داخلی و اعتماد به استعداد فرزندان این سرزمین به پیشرفت های بزرگی در حوزه های گوناگون دست پیدا کند.

سلیمانی دشتکی، یادآور شد: با وجود این موفقیت ها ولی باید تلاش کنیم روز به روز در مسیر و ریل پیشرفت و خودکفایی ملی گام برداریم و به درجه ای از اقتدار برسیم که دشمنان فکر تهید ملت ایران را در سر نپرورانند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی در ۴۰ سالگی پیروزی خود به اوج پختگی و ثبات رسیده و با پشت سر گذاشت پستی و بلندی ها امروز با قدرت در راستای شعار راهبردی نظام که همانا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، به پیشرفت خود ادامه می دهد.

استاندار ایلام، ادامه داد: ملت ایران همچنان وفادار و پایبند به آرمان هایی که که در طول ۴۰ سال گذشته آنها را تکرار کرده و در برابر هجمه های آمریکایی ها و اذناب آنها در منطقه و جهان از ارزش های مورد نظر خود کوتاه نخواهد آمد.

سلیمانی دشتکی، ابراز کرد: امروز نیز با توجه به حجم سنگین توطئه های دشمنان و تحریم های ظالمانه باید بیش از گذشته با حفظ وحدت اجازه ندهیم آنها به خواسته های پلید خود دست پیدا کنند.

وی، خاطرنشان کرد: جمهوریت و اسلامیت دو پایه اصلی انقلاب هستند و تا زمانیکه این اصول را مد نظر داشته باشیم گزندی این نظام را تهدید نمی کند.

 حیدری مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام در گزارشی  قبل از افتتاح این سالن  گفت زیربنای این سالن ورزشی  598 متر مربع است که برای فعالیت ورزشی دانش آموزان دخترومدارس همجوار ومجهز به سیستم های گرمایشی و سرمایشی  -  سرویس بهداشتی و رختکن و حمام  است و برای ساخت آن نیز مبلغ  7401 میلیون ریال  هزینه شده است.

 

 

خواندن 785 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394