photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

نقش و تاثیر رسانه استانی در افزایش فرهنگ مدرسه سازی برای ساخت مدارس

بهمن 08, 1396 Hit: 1387
نقش و تاثیر رسانه استانی در افزایش فرهنگ مدرسه سازی برای ساخت مدارس

در نشست هم اندیشی مدیران نوسازی مدارس ، آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز با مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام از نقش و تاثیر رسانه استانی در افزایش فرهنگ مدرسه سازی تجلیل کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام؛

حیدری مدیرکل  نوسازی  ، توسعه و تجهیز مدارس در این نشست نقش صدا و سیما در امر مدرسه سازی را کاملا محسوس عنوان کرد و گفت :نقش ارزنده رسانه استانی و اشاعه فرهنگ مدرسه سازی و تشویق و ترغیب خیرین در امر مدرسه سازی باعث مشارکت ، رشد و اعتبارت بالا برای ساخت مدارس در سطح استان و مناطق محروم و روستایی شده است .

وی رویکرد بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز را نیک اندیشان جوان عنوان کرد و گفت :این جشنواره 9 اسفند سال جاری آغاز و مراسم افتتاحیه در اردیبهشت سال آینده با حضور مسئولین کشوری و استانی و خیرین مدرسه ساز در مرکز استان برگزار خواهد شد .۲۰۱۸۰۱۲۴_۱۵۱۲۲۳ [800x600].jpg

علیرضا شیروی مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام در این نشست امر مدرسه سازی را از سنت های الهی و نیک عنوان کرد و گفت:صدا و سیمای مرکز ایلام برای پوشش زنده مراسم بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان آمادگی کامل دارد و رسانه ملی و استانی با تمام امکانات برای رفع محرومیت زدایی از چهره استان در کنار مسئولان وخیرین مدرسه ساز در استان است .

 

شیروی با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سال آینده و بیان دستاورد های نظام و انقلاب برای مردم افزود:باید با برنامه ریزی و هنرمندی کارآمدی نظام  وعملکرد و اقدامات دستگاه های خدمت رسان را در تمام عرصه برای مردم به نمایش بگذاریم .

 ۲۰۱۸۰۱۲۴_۱۶۰۲۲۴ [800x600].jpg

وی به ویژه برنامه های  صدا و سیما ی مرکز ایلام همزمان با برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز اشاره کرد و گفت:ساخت مستند برکت ، حضور خیرین مدرسه ساز  مسئولان نوسازی و توسعه  و تجهیز مدارس استانی وکشوری و مجمع خیرین مدرسه ساز استان در برنامه محلی مانگه شو ،برنامه خانواده، روی خط جوانی و پخش زیر نویس احادیث و پیام بزرگان و .... از سیما ی مرکز ایلام و حضور مسئولان و کارشناسان آموزش و پرورش و نوسازی مدارس در برنامه رادیویی ایلام و توسعه و پوشش خبری جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهرستان ها ،پخش گزارش ویژه از بیستمین جشنواره خیرین مدرسه سازدر مرکز استان ازفعالیت های صداو سیمای مرکز ایلام در این ایام خواهد بود.

آخرین ویرایش در یکشنبه, 08 بهمن 1396 05:48
خواندن 1387 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394