photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

تقدیر استاندار از بنیاد برکت در جلسه شورای آموزش وپرورش استان

اسفند 16, 1394 Hit: 1863
تقدیر استاندار از بنیاد برکت در جلسه شورای آموزش وپرورش استان

استاندار ایلام در جلسه شورای آمورش وپرورش استان با حضور مدیران کل وشهردار وروساس مناطق وخبرنگاران وصدا وسیما از بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) تقدیر وتشکر نمودند.IMG_0078 [800x600].jpg

محمدرضا مروارید روز شنبه در دوازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش و ششمین شورای پشتیبانی سواد آموزی این استان اظهار کرد: با توجه به الگوی علمی رایج در جهان نداشتن دستکم در هر استان یک واحد آزمایشگاه نانو نقص جدی تلقی می شود.
وی با اشاره به گسترش جهان این گونه فناوری تصریح کرد: مناطق و کشورهایی که در حوزه فناوری نانو سرمایه گذاری نکنند در آینده نزدیک
با هزینه های مالی و علمی زیادی مواجه می شوند.
استاندار ایلام خاطر نشان کرد:از هر طرح پیشنهادی در خصوص ایجاد پژوهش سرای نانو دراستان ایلام استقبال می کند.

مهندس مروارید در ادامه  از بنیاد برکت در راس آن جناب آقای مخبر دزفولی ودکتر نوروزی بخاطر عنایت ویژه ای که در بحث احداث فضاهای آموزشی وساخت مساجد در روستاهای  محروم که با نظارت وعملکرد بسیار مطلوب وبا کیفیت  مدیریت وکارکنان اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام  باعث به ثمر نشستن پروژه ها ومساجد خوبی در اقصی نقاط استان شدند ودر دهه فجر 94 شاهد افتتاح برخی از آنها بودیم تقدیر وتشکر نمودند.
وی همچنین با تاکید بر لزوم تجهیزآزمایشگاه های مدارس گفت: هر استان نسبت به تامین 30 درصد اعتبار لازم جهت راه اندازی یا تکمیل این آزمایشگاه از محل اعتبارات خود برخوردار می شود که این اعتبار در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد.
وی سپس با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات نوروزی و لزوم ساماندهی محل هایی برای اسکان مهمانان، افزود: از آموزش و پرورش استان در راستای اسکان مسافرین و مهمانان نوروزی با هدف رفع کمبودها و مشکلات حمایت می کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام نیز در این نشست با اشاره به ریشه کن کردن بیسوادی در استان ایلام و انعقاد تفاهم نامه با این شورا گفت: تفاهم نامه ایی بین آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سواد آموزی برای ریشه کن کردن بیسوادی منعقد شده است.

هژبری مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام در جلسه شورای آموزش وپرورش ضمن ارائه گزارشی از پروژه های خیرین مدرسه ومساجد وهمچنین تجهیزات اموزشی وکمک آموزشی از عنایتهای بی دریغ بنیاد برکت ومسئولین این بنیاد بخاطر عنایت ویژه ومساعدت وکمک درتکمیل واحداث تعدادی از پروژه های آموزشی وفرهنگی در سطح استان که در ایام الله دهه فجر شاهد افتتاح برخی از انان با حضور جمع حضر بودیم تقدیر وتشکر نمودند ولوح تقدیر به جمعی از خیرین وفرمانداران فعال استان که در بحث تامین اعتبار فضاهای اموزشی کمک چشمگیری داشتند ، اهدا نمود.IMG_0100 [800x600].jpg
علی بیرانوندی تاکید کرد: در قالب این تفاهم نامه برای باز ماندگان از تحصیل برنامه هایی با همکاری جدی مسئولان استان در بخش دولتی و غیر دولتی و افراد تحصیل کرده در نظر گرفته ایم.
به گفته وی، برای جذب این افراد (بیسوادان) به تحصیل در سال جاری حجم ابلاغی که در نظر گرفته شده بود بیش از 17 درصد جمعیت بیسواد است که نسبت به کشور رتبه اول را کسب کرده ایم.
بیرانوندی با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات نوروزی افزود: اسکام مسافران از تاریخ 25 اسفند آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی سال 95 ادامه دارد و از همه نهادها و ارگان ها برای خدمت رسانی و اسکان مهمانان درخواست کمک داریم.
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام به کمبود فضای های آموزشی در استان نیز اشاره کرد و امکانات استان را برای اسکان مسافران نوروزی اندک دانست و افزود: هم اکنون 14 خانه معلم و 122 واحد آموزشی با 766 کلاس درس با امکاناتی همچون فرش، یخچال، وسایل گرمایشی و تلویزیون آماده خدمت رسانی به مهمانان نوروزیشده است.
وی با اشاره به افزایش مسافران نوروزی در استان ایلام خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش از یک سو موظف است به فرهنگیان و معلمان خدمت کند و از طرفی در صورت امکان شرایط را برای اسکان دیگر مهمانان نیز فراهم کند.
بیرانوندی با بیان اینکه این موضوع هزینه هایی را برای این سازمان به همراه دارد که قادر به پرداخت آن نیست، فرسودگی و کمبود تجهیزات، بدهی به اداره آب و فاضلاب را از مهمترین مشکلات آموزش و پرورش دانست و از استاندار ایلام خواست برای حل این مشکلات مساعدت کند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه تاکنون مبلغ 60 میلیارد ریال برای حل مشکلات در اختیار این سازمان قرار گرفته است، گفت: 20 میلیارد آن را وزارتخانه پرداخت کرده است.
در این نشست از فرمانداران چرداول و مهران بخاطر کمک به رفع مشکلات آموزش و پرورش تجلیل به عمل آمد

خواندن 1863 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394