photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

باحضور معاون عمرانی استاندارمدرسه شش کلاسه شهید مطهری ملکشاهی افتتاح شد

بهمن 18, 1394 Hit: 1752
باحضور معاون عمرانی استاندارمدرسه شش کلاسه شهید مطهری ملکشاهی افتتاح شد


 همزمان با ایام الله دهه فجر، مدرسه ابتدایی شش کلاسه شهید مرتضی مطهری شهرستان ملکشاهی به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ،مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: این واحد آموزشی در زمینی به مساحت 931 مترمربع در دو فاز بمدت 2 سال ساخته شده است.
سعید هژبری در حاشیه آیین افتتاح این مدرسه اظهار کرد: برای ساخت و تجهیز این دبستان هشت میلیارد ریال از اعتبارات نوسازی مدارس هزینه شده است.
وی یادآور شد: این مدرسه دارای شش کلاس، یک هزار و 363 مترمربع محوطه سازی، سرویس بهداشتی و سرایداری، سیستم گرمایشی و سرمایشی استاندارد است.

در ادامه مراسم معاون عمرانی استاندار با تبریک دهه فجر و پیروزی تیم هسته‌ای در مذاکره با ابرقدرت‌ها، این پیروزی را سرآغاز شکل‌گیری روابطی نوین در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: سال 94 سال شکوفایی تاریخی ایران در نظام بین‌الملل است چون روحیه تعامل و صلح‌طلبی ایران را به تمام دنیا مخابره شد. IMG_9009 [800x600].jpg

وی ادامه داد: امروز ما در مقابل نسل آینده مسئولیم چراکه جوانان ایران در سال 1342 با انتقال رویدادها و ارزش‌های نهضت اسلامی ایران هم موجبات پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند و هم دوران دفاع مقدس را باقدرت ایمان همان جوانان پشت سر گذاشتیم، اکنون ما باید این تجربه و خاطرات را بازگو کنیم و به نسل بعد برای بقای نظام اسلامی انتقال دهیم تا جوانان آینده ما باارزش‌های محوری ایرانی و اسلامی و دلاور مردی‌های دوران انقلاب و دفاع مقدس آشنا شوند.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در سال همدلی و هم‌زبانی و تقدیر از تدبیر دولت در دفاع از حقانیت ایران توسط تیم دیپلماسی و تبریک به خاطر پیروزی در برجام گفت: پیروزی تیم دیپلماسی برای ایران بسیار ارزنده بود چراکه هم حقانیت جمهوری اسلامی در سطح نظام بین‌الملل اثبات شد، هم تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران که به‌ناحق ایجادشده بود برداشته شد و هم دریچه‌ای جدید به روی کشورمان گشوده شد که انشا اله از امروز به بعد ملت سرفراز ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فضای خوبی را برای توسعه و پیشرفت پیش رو دارد.

پولادی در پایان از نحوه وکیفیت بسیار خوب  ساخت واحداث فضاهای آموزشی در سطح استان از مدیریت وکارکنان اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام تقدیر وتشکر نمود.

خواندن 1752 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394