photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

برگزاری هیجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهرستان مهران

دی 14, 1394 Hit: 1957
برگزاری هیجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهرستان مهران

هیجدهمین جشنواره خیرین مدرسه سازدر شهرستان مرزی مهران روز یکشنبه مورخ 1394/10/13  با حضور مسئولین استانی ، شهرستان و خیرین مدرسه ساز با شکوه خاصی برگزار شد.


به گزارش روابط اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام : راشد هاشمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهران در هیجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز ضمن خیر مقدم و نثار سلام و صلوات به روح شهدای هشت سال دفاع مقدس و روح ملکوتی امام راحل و آرزوی طول عمر با برکت برای مقام عظمای ولایت و آرزوی توفیق روز افزون برای دولت تدبیر و امید، شهادت مظلومانه شیخ نمر باقر النمر عالم شیعی عربستان را تسلیت و ابراز داشت دست ایادی استکبار شهادت مظلومانه این عالم بزرگ شیعی را رقم زد و ان شا الله زمینه انقلابی بزرگ در نابودی وهابیت زمینه سازی شده است . وی در ادامه ضمن تشکر از حضور مهمانان ، مسئولین ارجمند و خیرین بزرگوار در این جشنواره با اشاره به فرموده امام راحل که فرمود : ((مومنین مجازند ثلث حق امام (ع) را به مدرسه سازی بدهند ))به اهمیت مدرسه سازی اشاره نمود و گفت : در نظام مقدس اسلامی ساخت مدرسه همسان با ساخت مسجد ارج نهاده شده است و انتظار می رود خیرین طبق فرموده رهبر معظم انقلاب در کنار وزارت آموزش و پرورش با شند . آموزش و پرورش در کار خطیر آموزش نیاز به همراهی و همدلی خیرین عزیز دارد تا برای فرزندان خود تجهیزات مورد نظر را تأمین کنند و شاید آموزش و بدون تجهیزات و فضای آموزشی امکان پذیر نباشد. امروز با این شرایط اقتصادی در حقیقت دغدغه مدیران و معلمان بحث امکانات آموزشی است که تأمین آن کار بسیار دشواری است .و این لطمات جبران ناپذیری را به آموزش و پرورش ومقوله تعلیم و تربیت وارد می کند. نکته حائز اهمیت اینکه هرچه مدارس با کیفیت و استاندارد داشته باشیم بازده و راندمان آموزش بالا می رود . وی در پایان اهمیت به فرهنگ سازی بحث خیرین مدرسه ساز بین افراد دجامعه و توجه جدی به حمایت اولیاء و خیرین مدرسه ساز مورد توجه قرار داد و نیاز به ساخت فضای آموزشی در شهرک اسلامیه ، بانرحمان و چنگوله را گوشزد نمود. در ادامه نظری معاون عمرانی فرماندار به ایراد سخن پرداخت و شناساندن نیازمندی های آموزش و پرورش را به خیرین استانی و کشوری را با اهمیت توصیف نمودو گفت در دولت تدبیر و امید بودجه آموزش و پرورش شهرستان مهران به 800 میلیون تومان افزایش یافته است که در نوع خود بی سابقه است . در قسمت دیگری از جشنواره دکتر مهردادی معاون پژوهشی مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تسلیت شهادت عالم شیعی شیخ نمر باقر النمر به اولویت دادن ساخت فضای آموزشی مورد نیاز روستای چنگوله اشاره و افزود در اولین اقدام ساخت فضا در آینده نزدیک فضای آموزشی روستای چنگوله در دست ساخت قرار خواهد گرفت . 999999999[1] [800x600].jpg

در بخش پایانی این جشنواره مهندس حیدری معاون پشتیبانی وتوسعه اداره کل نوسازی مدارس استان ضمن تشکر از اجرای خوب این جشنواره گفت : در سراسر استان 231 فضای آموزشی با 684 کلاس درس با مبلغی بالغ بر 60 میلیارد تومان در دست ساخت توسط خیرین مدرسه ساز داریم که فضای آموزشی چنگوله در اولین فرصت کلنگ زنی و مراحل ساخت آن به خیرین مدرسه ساز واگذار خواهد شد. پس از پایان جشنواره که شامل برنامه هایی از جمله قرائت قرآن ، سرود و سخنرانی , تقدیر از خیرین برجسته شهرستان بود ، دکتر مهردادی معاون پژوهشی مدیر کل آموزش و پرورش و مهندس حیدری معاون مدیر کل نوسازی مدارس به همراه راشد هاشمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهران با حضور در مدارس روستای چنگوله از زمین اختصاص داده شده به ساخت فضای آموزشی در این روستا که بیش از 2000 متر مربع مساحت دارد بازدید نمودند . 

خواندن 1957 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394