photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

برگزاری جلسه ستاد اقامه نماز در نوسازی مدارس ایلام

آذر 01, 1394 Hit: 1844
برگزاری  جلسه ستاد اقامه نماز در نوسازی مدارس ایلام

جلسه شورای اقامه نماز اداره کل در روز چهار شنبه مورخ 30/08/94 رأس ساعت 09:00 در دفتر مدیرکل محترم و با حضور ایشان و اعضاء ستاد اقامه نماز برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام، ابتدا پس از تلاوت چند از کلام ا... مجید از توسط یکی از همکاران انجام گردید و سپس مدیر کل محترم ضمن خوش آمدگوئی به اعضاء ستاد اقامه نماز ، تشکر و تقدیر از اعضاء در خصوص تلاش همکاران درباره فرهنگ و ترویج نماز و نمازخوانی بعمل آورد و بعد از آن کلیه اعضاء حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در این راستا ارائه نمودند که در پایان جلسه موارد ذیل به تصویب رسید. ضمناً مدیر کل محترم از تلاش اعضاء در خصوص برقراری استعلام و خرید موکت و محراب نمازخانه های مدارس چوار – سرابله و هنرستان پیامبر اعظم (ص) تقدیر و تشکر ویژه نمودند در پایان جلسه با صلوات حاضرین و جهت شرکت در نماز جماعت خاتمه یافت.

1.       مقرر گردید از ستاد اقامه نماز استان در هنگام کلنگ زنی و افتتاح مساجد و نمازخانه های احداثی توسط این اداره کل دعوت بعمل آید.

2.       مقرر گردید که گزارش ماهیانه فعالیتهای ستاد اقامه نماز اداره کل به ستاد استان ارسال گردد.

3.       مقرر گردید که در پروژه ها و نمازخانه های مدارس سطح استان نسبت به شعارنویسی در خصوص نماز اقدام شود.

4.       مقرر گردید یک دوره آموزشی جدید نماز با حضور اساتید برجسته برگزار گردد.

5.       مقرر گردید که با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی نسبت به نصب تابلو در خصوص نماز در جاده های بین شهری استان ایلام اقدام گردد.

6.       مقرر گردید که در فواصل مختلف کارکنان این اداره کل به  صورت دسته جمعی و با تابلو معرف این اداره کل در نماز جمعه شرکت نمایند.

7.       مقرر گردید ضمن تکریم امام جماعت حاضر نسبت به تعیین امام جماعت از بین روحانیون شهر اقدامات لازم صورت گیرد .

8.       مقرر گردید برای تشویق و ترغیب هر چه بیشتر همکاران در خصوص نماز نسبت به تهیه بسته های فرهنگی نماز و ترویج آن بین کارکنان اقدام گردد.

9.       مقرر گردید که واحد کامپیوتر اداره کل هر هفته نسبت به درج آیات و احادیث در خصوص نماز در برنامه اتوماسیون اداری اقدام نمایند.

10.   مقرر گردید که اطلاعیه تحت عنوان تعیین وقت نماز از زمان اذان به مدت 30 دقیقه در تابلو اعلانات و سر درب دبیرخانه اداره کل نصب گردد.

11.     مقرر گردید تعمیر و رنگ آمیزی نمازخانه اداره کل در نیمه دوم سال انجام گردد.

جلسه با صلوات حاضرین خاتمه یافت.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 30 دی 1394 04:30
خواندن 1844 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394