photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

نشست صمیمی دکتر رئیسی با کارکنان اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام

آبان 17, 1394 Hit: 1703
نشست صمیمی دکتر رئیسی با کارکنان اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام


دیدار ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور با کارکنان  اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام علیرغم ترافیک کاری  شدید برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام در پی سفر اخیر دکتر رئیسی ریاست سازمان نوسازی ، توسعه وتجهیز مدارس کشور برای بازدید از مدارس اسیب دیده از سیل که به استان ایلام سفر کرده بود در جمع کارکنان اداره کل نوسازی استان حضور یافت.

در این مراسم که دکتر شهری مدیرکل برنامه ریزی وتامین منابع سازمان ومعاون امورزیربنائی ومشاور مدیرعامل بنیاد برکت وسردار شاه ویسی نماینده بنیاد برکت درغرب کشور نیز در این جلسه در جمع همکاران حضور داشتند ابتدا هژبری مدیرکل نوسازی مدارس استان به شرح مختصری از اقدامات انجام گرفته ودرحال انجام این اداره کل گزارش مختصری ارائه نمودند وسپس دکتر رئیسی در این نشست صمیمی ضمن ابراز خرسندی در جمع همکاران در استان ایلام گفت :خوشبختانه همکارانم در استان ایلام را جمعی ترکیبی از مهندسین جوان ومجرب  تشکیل شده که امیدوارم افراد بامجرب دانش وتجربیات خود را در اختیار مهندسین جوان قرارداده تا کارها در این استان کماکان هم از نظر مهندسی وهم سازه ومعماری کیفیت اجرایی بسیار خوب خود را حفظ نماید. 

رئیسی اضافه نمود که کارهای صورت گرفته در این استان اکثرا در حد دانشگاه هستند واین امر به صلاحدید استان بوده وپروژه های​ عظیمی نیز هستند که خوشبختانه از لحاظ کیفیت ساخت بسیار خوب میباشند که جا دارد از مدیریت خوب مدیرکل استان وهمراهی وهمکاری همکاران در استان تقدیر وتشکر کنم.

سپس در ادامه برخی از همکاران  دارای نقطه نظراتی در خصوص حقوق ومزایا  وسایر امورات  جاری دستگاه بیان داشتند که در خاتمه آقای دکتر رئیسی با حوصله علیرغم ضیق وقت پاسخ لازم را ارائه نمودند.

خواندن 1703 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394